Pagina's

zondag 20 december 2009

Inspiratie krans

De laatste dagen voor kerst... wat heerlijk dat er zoveel sneeuw ligt, dat geeft zoveel sfeer. Hopelijk ligt het met kerst ook nog, dat zou de eerste witte kerst sinds 1981 zijn, en toen was ik 1. Mijn jongste dochter is nu ook 1...

Ben lekker aan freubelen geweest en weer een krans gemaakt.
Mijn inspiratiebron was dit keer de blog van Irma, van Allemaal kleurtjes  http://allemaalkleurtjes.blogspot.com/ Zij maakt gebruik van de meeste lieve pastel kleurtjes en als ik op haar blog kom dan word ik altijd erg blij.






Verder heb ik gisteren nog wat groen gekocht en dit simpel in paar vaasjes gedaan, geeft een leuk effect.
Heerlijk simpel.







Ik wens iedereen een heerlijk witte kerst!
Liefs Ilona

5 opmerkingen:

  1. hoi Ilona
    Prachtige krans ,ik ben ook gek op pastelkleuren maar rose is toch mijn lievelingskleur
    Ik hoop met je mee op een witte kerst maar momenteel is het hier in een snel tempo aan het dooien.
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Ilona,

    Wat een verrassing, een hele eer dat je de krans hebt gemaakt na inspiratie van mijn blog,
    Je krans is een toppertje, je maakt altijd van die leuke dingen je bent volgens mij een gezellig vrolijk mens, ik word in ieder geval altijd blij vanm je.

    Lieve groet en geniet van deze knussen tijd, irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Ilona,

    I love browsing your blog and will have to come back to see more. Thank you for stopping by Robin's Egg Blues and entering my giveaway.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je krans is echt super zeg!!! Helemaal leuk al die lieve kleurtjes en dan dat kleine paddestoeltje erbij... geweldig!!! Mooi hè dat groen, eenvoudig maar heel sfeervol zo in een vaas, geeft gelijk het kerstgevoel! Oh en het paddenstoel peper en zoutstelletje heb ik gekregen voor Sinterklaas (kwam ik tegen toen ik met m'n zusje inkopen aan het doen was voor haar winkel!), wat een lief stelletje hè!
    Fijne dagen en liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilona,
    Ik kwam je bij Elly tegen en ben blij dat ik zo nieuwsgierig was om een kijkje bij je te nemen. Wat maak je leuke dingen!! Supermooie kransen, kerststukjes en leuke kringloopvondsten..ik ga je volgen hoor!
    Groetjes mama Lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails