Pagina's

zondag 7 maart 2010

Inpakken maar

Ok, ik heb meerdere 'afwijkingen' en daarvan is pakpapier verzamelen er 1 van.
Als ik een mooie rol pakpapier of kaftpapier tegen kom, dan kan ik deze niet laten liggen. Ik ben gek op vrolijke prints en kleuren! En stiekem vind ik het heel erg zonde om dit pakpapier te  gebruiken. Dan moet ik lijdzaam toezien hoe mijn pakpapier zonder enige notie eraf gescheurd wordt zeker!? Nou liever niet. Dus nu staan ze allemaal mooi te wezen in een hoekje in een grote wekpot, de grote wekpot is nu alweer te klein dus ga maar weer opzoek naar iets anders om ze in op te slaan.




Ook ben ik natuurlijk nog even achter de naaimachine gekropen, met dit stoffen bakje als resultaat, nu een opslagplaats voor mijn 'rolade'touwtjes.





Deze zinkenbak vond ik gisteren bij de kringloop, vind de vorm heel leuk.
En tegen een zinken bak/doos kan ik ook geen weerstand tegen geven, dus deze moest ook mee.




Totaalplaatje van mijn knutstel en frutselhoekje.
Het kastje is trouwens helemaal gevuld met van alles en nog wat, van scrable-letters tot bloempjes en paddestoelen... heerlijk om in te snuffelen.

Fijne zondag

Liefs

11 opmerkingen:

  1. ik kom voor de eerste keer bij je kijken en genieten! Ik heb al een aantal posten doorgebladerd en genoten van je heerlijke plaatjes. Ik kom zeker nog eens terug. En ik vind inpakpapier geen afwijking, je kunt beter niet zonder zitten toch?
    Fijne zondag1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig....ik ben dus niet de enige!
    pak ik een kadootje in met een mooi papiertjes...scheuren ze het er zo weer af...zucht....
    Ik heb hier mijn rollen in een grote koffiebonenblik...beplakt natuurlijk met mijn favoriete papiertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie inpakpapier en ja ik herken ik heb net als Tureluur- Bellemietje mijn rollen in een groot koffiebonenblik ideaal.
    Ik vind die hertjes trouwens super die heb ik zelf nog niet ontdekt haha
    Trouwens ook een hele mooie vondst die zinken bak
    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilona, dat stoffen bakje heb je hartstikke leuk gemaakt, ik ga dat eens onthouden...heb ook zo vaak dingen waarvan ik denk, waar kan ik dat nu indoen? (meestal dingen die altijd overal rondslingeren en geen vaste plek hebben ;)
    Je knutsel/frutselhoekje is hartstikke leuk ook, gezellige kleurtjes en mooi opgeruimd, heerlijk!
    Oja en die zinken bak, wauwie, die had ik ook meegenomen, zeker weten.
    Fijne zondag nog!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig hoekje zo zeg, ziet er echt heel leuk uit.
    Kan me wel voorstellen dat je heel vrolijk wordt van al die vrolijke frisse kleurtjes.

    Die zinken bak is erg mooi, dat je van zoiets simpels zo kunt genieten he?! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ciao
    complimenti per il tuo blog!
    verrò a trovarti ancora!
    saluti dall'Italia
    MEry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gezellig knutselhoekje heb je zeg.
    En inpakpapier.....tja is niet gek hoor heb ook heeeeel veel rollen hihi
    Fijne week.
    groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hee loonie,

    ziet er weer cool uit bij je!!! hoe verzin je het toch elke keer!! kom je straks mijn nieuwe huisje ook inrichten (als het oooooit nog zover komt)

    kus van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yammie wat een gezelligheid! Ik vind het pakpapier erg mooi en dan dat kastje! Ooooo verrukkelijk dat daar allemaal "Goodies" inzitten! Die zinken trommel vind ik heeeeel moooooi! Zalig wat een geluk hé. Groetjes Smoek
    ( mijn witte kerstboompje komt uit Steenwijk.
    en is van het merk Gisela Graham. In de uitverkoop gekocht hi,hi,hi.)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi papier zeg! Bedankt nog voor je bezoekje bij mij. En nee het heet daar volgens mij nog Obdam. Er zit ook een pand in Noord Scharwou. Wie weet tot ziens!
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi! Ergens op een blog kwam ik je plaatje tegen: Papierrrrrr hierrrr dacht ik nog ;-)! Hier ook een totale papier verslaafde! Heerlijk dat Pippapier en dat kaft papier van AH. En ik herken het gevoel van 'zonde' om te gebruiken. Het allerbontst heb ik het een aantal jaren geleden gemaakt toen ik alleen maar papier had dat ik zelf zo verschrikkelijk mooi vond en ik het cadeautje voor mijn zwager toen maar oningepakt heb gegeven! Ik heb nu ook altijd twee dezelfde rollen bv. van de Action! Leuk je blog te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails