Pagina's

zondag 25 april 2010

Sunny flowers

Deze prachtige bos met Gerbera's heb ik gekregen van een heel lief vriendinnetje.
En ik ben echt gek op Gerbera's, ze ogen zo mooi en sterk met heldere kleuren.
Voor mezelf koop ik eigenlijk nooit bloemen daarom ben ik des te blij als ik een keer een bos bloemen mag ontvangen.



Prachtig he!



In mijn vorige post liet ik zien dat ik de eettafel heb voorzien met tafelzeil, en dit kleine tafeltje inmiddels ook. Schattig toch.




Met zelfgemaakte viltenroos (blijft lekker lang goed)



En dit kweekkastje heb ik van de week bij de plaatselijke rommelmarkt gekocht.
Ik denk dat ik er aarbeitjes in ga doen, of iemand anders nog leuke ideeen?



 

Liefs Ilona



5 opmerkingen:

  1. Hi Ilona! Je boeket gerbera's is prachtig, vind ze ook altijd erg mooi, eigenlijk precies zoals een bloem hoort te zijn (en zoals kinderen ze altijd tekenen). De kleuren zijn ook zo mooi helder.
    Je krukje is ook heel lief geworden zo, helemaal à la Ilona!
    En dat kweekkasje kun je voor een heleboel doeleinden gebruiken, hij is ook leuk met wat mos er in en wat leuke spulletjes zoals waxinelichtjes, een mooie ketting of zelfs een lief kop en schoteltje er op. Je kunt er natuurlijk ook allerlei kleurtjes kaarsen in doen, of een laag schelpenzand met allemaal soorten schelpen, leuk voor in de zomer.
    Of een soort mini tafereeltje er in maken met paddestoeltjes, vogeltjes, misschien zelfs ienieminie kaboutertjes (kun je ook heel leuk zelf maken!). Maar voor aardbeitjes istie natuurlijk ook heel erg geschikt!
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk om bij jou kleurtjes terug te zien, zelf neig ik ook regelmatig naar kleur, maar op de een of andere manier overwint toch vaak de soberheid......
    Fijne week

    en aardbeien lijken mij een heerlijk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kleurtjes zeg die gerbera's echt iets voor jouw!! staat gezellig hoor.......leuk kweekkastje!! misschien keukenkruiden ?? of schelpen kaarssen ........etc.........tijdschriften........fijne dag nog groetjes Ria............ben je nog op mijn blog wezen kijken ??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilona....leuk dat tafelzeil wat je hebt bevestigd, zo fleurig en vrolijk!
    Je gerbera's vind ik erg mooi, vroeger hield ik er niet van maar vorig jaar kreeg ik zulke mooie op mijn verjaardag dat ik sinds die dag regelmatig gerbera's heb staan (of zelf koop, ik doe dat dus wel, hihi ;) )
    Weet je wat ik in dat kasje zou zetten als 't de mijne was? Kruiden...lekker knippen bij 't gasfornuis, succes ermee!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig boeket gerbera's. Heerlijk kleurrijk, past precies bij je. Je tafeltje is ook goed gelukt. En toevallig heb ik dat kweekkastje ook, en ben er nog steeds heel blij mee. Je kunt er aldoor iets anders in tentoonstellen. Succes ermee.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails