Pagina's

woensdag 28 september 2011

Er was eens een dienblad...

Er was eens een dienblad waarop
de eigenaar zo slim was om daar een bloemstukje
op te maken met in het midden een nat stuk oase.
Tja, en dit is niet een goede combi, hout en natte oase.
Dan krijg je een hele lelijke plek.

Gelukkig had ik nog een pot decoupage lijm en een leuk
 stukje inpakpapier van de Hema.
Even wat knippen en plakken en het dienblad was ook
weer een blijdienblad.




Oja, alweer 1,5 week geleden heb ik de dam tot damloop gelopen!
Voor het eerst en nog niet eerder had ik nooit zoveel (16 km) hardgelopen.
En het ging goed, behalve het enorm slechte weer, plensbuien, onweer.
En onderweg kreeg ik ook nog een migraine-aanval.
Maar, ik heb hem uitgelopen, geen enkele keer gewandeld.
En net even voor de finish stonden mijn kinderen en mijn man met
elk een prachtige roos. Zo lief! Deze is er nog van overgebleven.


Lieve groetjes Ilona










5 opmerkingen:

  1. Goed verzonnen. Die roos is MOOI!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW, voor je dienblad met decoratie en helamaal WAUW WAUW, voor de dam loop!!!!
    goed gedaan dus! groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat zelf ook eens met een theeblad gedaan gewoon omdat ik het patroon wat erop stond niet mooi vond. Werkt nog steeds. Knap hoor zo de Dam loop te lopen. Moet er niet aan denken.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er gezellig uit....
    Wat goed dat je de van Dam tot Dam hebt gelopen... pfff.. echt niet mijn ding.. knap hoor..!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk als je een bericht achterlaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails